Rozkład zajęć będzie dostępny dla Państwa na stronie UNITIME https://plan.agh.edu.pl/UniTime/login.do od dnia 24.09.2021 - konieczne jest zalogowanie się korzystając ze swojego numeru albumu i nr pesel (po pierwszym logowaniu program poprosi Państwa o jego zmianę).
Prosimy żebyście Państwo systematycznie sprawdzali plan – w trakcie roku mogą być wprowadzane zmiany. Uczulamy również, że grupy na różnych przedmiotach mogą być różne (1 grupa z przedmiotu X, 4 z przedmiotu Y J)
Oficjalna inauguracja roku akademickiego 2021/22 w tym roku odbędzie się 5.10.2021 o godzinie 9:00 w Auli AGH w budynku A-0. W związku z sytuacją epidemiologiczna możemy zaprosić jedynie część z Państwa (którzy uzyskali najwyższy wskaźnik rekrutacyjny – dostaniecie Państwo zaproszenie na adresy mailowe). Dzień inauguracji – 5.10.2021 jest dniem bez zajęć abyście Państwo mogli uczestniczyć we wszystkich wydarzeniach.
W dniu 5 października odbędą się również dla Państwa spotkania z opiekunami kierunków:
Odbiór legitymacji studenckiej (dla kierunku GIK również koszulki odblaskowej koniecznej na zajęcia terenowe) oraz odbiór legitymacji studenckiej (dla kierunku GIN) odbędzie się w dziekanacie pawilon C4 pokój 120 w następujących dniach:
1.10.2020 w godzinach od 9:00-12:00
4.10.2020 w godzinach od 9:00-12:00
5.10.2020 w godzinach od 11:00-13:00
6.10.2020 w godzinach od 9:00-12:00
7.10.2020 w godzinach od 9:00-12:00
Abyście Państwo nie musieli czekać w kolejce przygotowaliśmy program do zapisu na konkretne godziny. Bardzo prosimy przestrzegać tego harmonogramu. Zapisów dokonujecie Państwo na stronie dziekanat.geod.agh.edu.pl. Zapis będzie możliwy po zalogowaniu się na stronę dziekanatu (login: numer albumu, hasło: pesel) w zakładce REZERWACJA WIZYT – pok. 119.
Szczególnie apelujemy do studentów kierunku GIK o sumienny odbiór - bez koszulki nie będziecie Państwo mogli uczestniczyć w zajęciach terenowych.
Odbiór legitymacji studenckiej (dla kierunku IMS) odbędzie się w dziekanacie pawilon C4 pokój 119 w następujących dniach:
1.10.2020 w godzinach od 9:00-12:00
4.10.2020 w godzinach od 9:00-12:00
5.10.2020 w godzinach od 9:00-12:00
6.10.2020 w godzinach od 9:00-12:00
7.10.2020 w godzinach od 9:00-12:00
Na Wydziale funkcjonuje strona dziekanatowa dziekanat.geod.agh.edu.pl. Zachęcamy do zapoznania się z nią i częstego jej odwiedzania, ponieważ wszystkie ważne informacje w trakcie całego toku studiów, rozkłady zajęć, komunikaty Dziekanów, informacje o terminach, świadczeniach i aktualnościach są na niej zamieszczane. W zakładce HOME znajdziecie też dane kontaktowe do Pani Prodziekan oraz do wszystkich pracowników dziekanatu (nie wahajcie się z nich skorzystać :) - jesteśmy po to żeby Wam pomóc :))) pamiętajcie tylko, że sprawy niemożliwe załatwiamy od reki a na cuda trzeba trochę poczekać;)
Dodatkowo jest jeszcze strona Wydziału GGiIŚ www.geod.agh.edu.pl oraz Facebook wydziałowy https://www.facebook.com/WGGIIS.AGH/ - zachęcamy do ich śledzenia.
Większość z Państwa przy procesie rekrutacji założyła sobie adres mailowy z domeną AGH. Ci z Państwa, którzy tego jeszcze nie zrobili są proszeni o dokonanie tego na stronie- https://pomoc-it.agh.edu.pl/poczta-elektroniczna/zalozenie-konta-lub-zmiana-hasla/. Dostęp do części funkcjonalności jest możliwy jedynie przez konto z domeną agh.edu.pl. Dodatkowo kontakt "Dziekanat-Student" jest możliwy jedynie na taki adres mailowy.
Jeżeli ktoś z Państwa byłby zainteresowany pomocą materialną w postaci stypendium to prosimy zapoznać się z informacją na naszej stronie dziekanatowej w zakładce STYPENDIA. Dodatkowo możecie Państwo wnioskować całoroczne o zapomogi - wszystkie szczegóły znajdują się na naszej stronie. W tym roku został ustalony termin 04.10.2021 na składanie wniosków o stypendium socjalne dla studentów 1 roku. Wniosek musi być zarejestrowany w systemie USOS WEB, następnie wydrukowany i z kompletem dokumentów dostarczony do dziekanatu za pośrednictwem poczty tradycyjnej bądź złożony w kopercie do urny na dokumenty znajdującej się na naszym Wydziale w budynku C4 na 1 piętrze koło pokoju 120. Wszystkie informacje na temat ewentualnych braków dostaniecie Państwo na adres mailowy. Czas na uzupełnienie to 30 dni od dnia kiedy zostanie wysłany do Państwa mail z Dziekanatu.
W razie pytań proszę o kontakt do Pani Agnieszki Tomasik: tomasik@agh.edu.pl
Przez cały tok studiów towarzyszyć będzie Państwu program USOS - logujecie się do niego na stronie https://www.usos.agh.edu.pl/usos-dla-studenta. Aby móc się do niego zalogować konieczne jest posiadanie konta pocztowego w domenie agh.edu.pl. W razie problemów z logowaniem do programu USOS dostępna jest dla Państwa pomoc IT pomoc-usos@agh.edu.pl.Jeszcze raz serdecznie witamy Was na naszym (już teraz wspólnym) Wydziale i życzymy samych sukcesów :)
Na naszej „dziekanatowej” stronie w zakładce DYDAKTYKA >>> PYTANIA I ODPOWIEDZI znajdziecie odpowiedzi na pytania odnośnie zaliczenia semestru, dopuszczalnych deficytów (różnych dla każdego kierunku) oraz procedur przy wpisie warunkowym, semestrów kontrolnych, procedur przy urlopach, przeniesieniach itp.
Gdyby coś było niejasne służymy pomocą:
Geodezja i Kartografia – Agnieszka Kantor-Dużyk – duzyk@agh.edu.pl
Inżynieria i Monitoring Środowiska – Piotr Ciach – piotrc3@agh.edu.pl
Geoinformacja – Anna Kowalska – ankowal@agh.edu.pl
W razie pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji (w godzinach przyjęć dziekanatu, informacja na stronie dziekanatu) na pierwszym piętrze w budynku C4 w pokojach od 119 do 121.
Dodano: 2021-09-24 Wstecz