Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.
Strona główna
Wtorek
04
LUTY

Dzisiaj
Dziekanat czynny w godz. 9:30-13:30
Dyżur Pani Prodziekan odwołany

Jutro
Dziekanat czynny w godz. 9:30-13:30
Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
So
N
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
So
N
24
25
26
27
28
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
2025-01-29
Egzamin inżynierski GiK, GEI i IMŚ (st. stacjonarne) – termin poprawkowy Paw. C-4, godziny i sale zostaną podane w późniejszym terminie

2025-02-24
7 dni przed rozpoczęciem semestru - publikacja rozkładów zajęć na semestr letni 2024/25

2025-02-24
Termin składania podań o reaktywacje (st. stacjonarne i niestacjonarne)

2025-02-24
Termin składania podań (st. stacjonarne i niestacjonarne) o wpis po urlopie, wpis z deficytem, urlop.

2025-02-24
Termin składania podań w sprawie opłat semestralnych na semestr letni 2024/2025 (st. stacjonarne i niestacjonarne)

2025-02-28
Ostateczny termin na rejestrację projektu dyplomowego/pracy dyplomowej w przypadku studiów kończących się w semestrze zimowym

2025-02-28
Ostateczny termin składania podań w sprawie przedłużenia terminu złożenia pracy inżynierskiej st. stacjonarne. Reg. Stud. par. 25 ust. 16. Podania wraz uzasadnieniem i pisemną opinią promotora. Przedłużenie max 2 miesiące.

2025-03-02
Ostateczny termin wyboru tematu pracy dyplomowej przez studentów niestacjonarnych 1 stopnia, którzy w roku ak. 2024/2022 będą na semestrze dyplomowym Reg. Studiów par. 25 punkt 14

2025-03-08
Ostateczny termin na składanie wniosków o przepisanie oceny z wcześniej zaliczonych zajęć

2025-03-15
Do 15.03.2024 termin wnoszenia opłat za semestr letni 2024/2025 St. stacjonarne - opłaty za przedmioty powtarzane, St. niestacjonarne - opłaty semestralne, za powtarzanie przedmiotów i różnice programowe.

2025-03-17
Termin publikacji konsultacji na stronie dziekanatu Dotyczy semestru letniego.

2025-03-31
Ostateczny termin na złożenie egzaminu dyplomowego w przypadku studiów kończących się w semestrze zimowym.

2024-10-01 do 2025-03-02
Semestr zimowy 2024/2025 Zarz. Rektora nr 25/2024

2024-10-01 do 2025-01-31
Zajęcia semestru zimowego 2024/2025 Zarz. Rektora nr 25/2024

2024-12-15 do 2025-03-02
Badanie ankietowe dotyczące osoby prowadzącej zajęcia dla studentów semestru 7 i 9. Wg. harmonogramu badań na rok 2024/2025 CJK

2025-01-20 do 2025-01-30
Obrony prac inżynierskich na studiach stacjonarnych dla studentów, którzy będą ubiegać się o przyjęcie na II stopień w roku 2024/25. Harmonogram prac komisji egzaminacyjnych ustalany zostanie po 15.01.2025 i zostanie dostosowany do harmonogramu rekrutacji.

2025-01-27 do 2025-03-02
Badanie ankietowe - semestr zimowy - dotyczące: osoby prowadzącej zajęcia (studenci 1, 2, 3, 4, 5, 6 i 8 semestru), przedmiotów prowadzonych po raz pierwszy, grup studenckich. Wg. harmonogramu badań na rok 2024/2025 CJK

2025-02-01 do 2025-02-16
Zimowa sesja egzaminacyjna - cz. podstawowa Zarz. Rektora nr 25/2024

2025-02-17 do 2025-02-23
Zimowa sesja egzaminacyjna - cz. poprawkowa Zarz. Rektora nr 25/2024

2025-02-24 do 2025-03-02
Przerwa międzysemestralna Zarz. Rektora nr 25/2024

2025-03-01 do 2025-03-31
Ogłoszony zostanie termin prezentacji modułów specjalizujących dla studentów 2 roku GiK studiów stacjonarnych i niestacjonarnych I stopnia (katedry które zgłoszą taką chęć; termin zostanie ustalony po ostatecznym ogłoszeniu terminów zjazdów)

2025-03-03 do 2025-09-30
Semestr letni 2024/2025 Zarz. Rektora nr 25/2024

2025-03-03 do 2025-06-25
Zajęcia semestru letniego 2024/2025 Zarz. Rektora nr 25/2024

2025-03-03 do 2025-05-25
Zajęcia semestru letniego (tylko dla studentów niestacjonarnych 4 roku studiów 1 stopnia - semestr dyplomowy) Zarz. Rektora nr 25/2024

2025-03-16 do 2025-03-31
Deklaracje studentów dotyczące wyboru modułów obieralnych, jakie będą realizowanych w roku akad. 2025/2026 - st. stacjonarne i niestacjonarne Za pośrednictwem strony dziekanatu WGGiIŚ

Dziekanat WGGiIŚ

Pani Prodziekan ds. Kształcenia i Studenckich
dr inż. Elżbieta Jasińska
Dyżury Pani Prodziekan 

W roku akademickim 2024/2025
wtorki: 11:30-13:00, pawilon C-4, pok. 417,
w pozostałych dniach kontakt przez platformę MSTeams



Dziekanat
Pawilon C-4, pok. 119, 120, 121
NOWE Godziny przyjmowania stron (2024/2025):
poniedziałki, wtorki, środy - 9:30-13:30
czwartki - 10:00 - 15:00 
piątki - nieczynne
Soboty semestru zimowego 2024/25Soboty semestru letniego 2024/25
październik (5,12) - 10:00 - 13:00
marzec (1, 8, 15) - 10:00 - 13:00
listopad (16,30) - 10:00 - 13:00
kwiecień (5, 26) - 10:00 - 13:00
grudzień (14) - 10:00 - 13:00
maj (17) - 10:00 - 13:00
styczeń (11,18, 25) - 10:00 - 13:00
czerwiec (14, 28) - 10:00 - 13:00



120
GIK Ist. STUDIA STACJONARNE
STUDIA DOKTORANCKIE
WYMIANA STUDENTÓW

mgr inż. Agnieszka Kantor-Dużyk
tel:+48 12 617 35 37
duzyk@agh.edu.pl


IMŚ STUDIA STACJONARNE
ZKL II st. STUDIA STACJONARNE
RSG II st. STUDIA STACJONARNE

mgr inż. Agnieszka Tomasik
tel:+48 12 617 35 37
tomasik@agh.edu.pl


121
IGP / GEI I st. STUDIA STACJONARNE
IGP IIst. STUDIA STACJONARNE
GIK IIst. STUDIA STACJONARNE
GIK STUDIA NIESTACJONARNE

Anna Kowalska
tel:+48 12 617 22 51
ankowal@agh.edu.pl


KIEROWNIK DZIEKANATU
ROZLICZENIA DYDAKTYKI, PENSA
ROZKŁAD ZAJĘĆ STUDIA NIESTACJONARNE

mgr inż. Krzysztof Grzywacz
tel:+48 12 617 22 51
mateo@agh.edu.pl


119
ROZKŁAD ZAJĘĆ STUDIA STACJONARNE
REZERWACJE SAL
PRAKTYKI ZAWODOWE


mgr inż. Piotr Ciach
tel:+48 12 617 22 50
piotrc3@agh.edu.pl






2024-10-04