COVID-19
Składając wniosek o zapomogę z tytułu trudnej sytuacji (np. utrata pracy lub znaczne zmniejszenie wynagrodzenia przez studenta lub członka rodziny studenta) spowodowanej stanem epidemicznym w kraju należy dostarczyć dokument potwierdzający utratę pracy + ostatnie rachunki (wysokość wynagrodzenia) jakie Państwo utraciliście lub zaświadczenie o zmianie wynagrodzenia.
Zakup lub naprawa sprzętu elektronicznego na potrzeby nauki zdalnej
W przypadku zakupu lub naprawy sprzętu elektronicznego niezbędnego do nauki należy dostarczyć wraz z wnioskiem - imienną fakturę za usługę.
WAŻNE!
W przypadku, jeżeli student nie pobiera stypendium socjalnego należy złożyć wraz z dokumentami oświadczenie o wysokości miesięcznych dochodów na osobę za rok 2019
.
Zgodnie z regulaminem wniosek o zapomogę należy złożyć nie później niż w terminie 90 dni od wystąpienia przyczyny opisanej we wniosku.
Dodano: 2021-04-27 Wstecz